Zemlja ležećih policajaca
Pita mene komšija ajde da potpišeš još ti i još dvoje
komšije pa da postavimo „našeg“ ležećeg policajca u našoj ulici. Ja kažem nisam
to ni znao da to tako ide. Potpiše par komšija i dobiješ „svojeg policajca“.
Rekao sam da mi ne pada napamet. Čak ako treba ću potpisati peticiju da se ne
postavi. Ionako ih ima previše.
I onda mu ispričam. Dok odvezem ćetku na odbojku (a ima samo
5km) moram da pređem preko 7 ležećih policajaca. Naravno i još istih 7 kada se
vratim a to je 14 ležećih policajaca za 10min. Eeeejjjj 14 ležećih policajaca!
A da ne pričam kada subotom pre odbojke moram da je odvezem u muzičku školu.
Tamo ih ima još 10. Tako da za sat vremena peđem preko 24 ležeća policajca. A
to nije ipak ceo dan.
Sad mi je jasno zašto ljudi imaju loše nesigurne automobile
(naročito prednji trap) jer moraš da pređeš preko gomile ležećih policajaca.
Znači zbog tih ležećih policajaca razvališ prednji trap (jer uglavnom ležeći
policajci nisu dobro napravljeni), amortizere koji se non stop cimaju gore
dole, potrošiš gume kočeći, potrošiš gorivo jer moraš ponovo da daš gas,
zagadiš okolinu (naročito tu gde je policajac, pa se deca ako ih ima tu, zbog
kojih je kao i postavljen, poguše u izduvnim gasovima), pa se poveća buka i ko
zna šta još. Totalno NE EKOLOŠKI. A zamislite koliko još košta da se naprave ti
policajci, stave znakovi (odakle pare)... Što je još interesantnije najviše ih
ima u malim uskum uličicama gde se inače ne ide brzo. Mislio sam da su krivi
pravi saobraćajni policajci (u neku ruku i jesu jer većinu su oni sami smislili
gde treba da postave) ali najgore je što samo potpiše par komšija zahteve i eto
ti ležeći.
Ako ste mislili da je ovo najgore i nije. Ima još gore a to
je da su uglavnom ti ležeći policajci neadekvatno napravljeni. Naročito oni
betonski.
Ovi su opasni! Stanite!
To su pravili i odobrili nestručni, neinteligentni, nemoralni ljudi. Jer piše ograničenje 30 ili čak 40km a preko njih ne može da se pređe ni sa 7km. Nego moraš da staneš i polako pređeš sa brzinom od 5km na sat. Ja bih sve te koji su to napravili i odobrili takve ležeće naterao da pređu sa svojim automobilo brzinom od 40km/h. I to više puta. Baš bih voleo da vidim šta bi ostalo od njihovih automobila. Bila bi to zanimljiva kaskaderska atrakcija za sve.
Ovi su opasni! Stanite!
To su pravili i odobrili nestručni, neinteligentni, nemoralni ljudi. Jer piše ograničenje 30 ili čak 40km a preko njih ne može da se pređe ni sa 7km. Nego moraš da staneš i polako pređeš sa brzinom od 5km na sat. Ja bih sve te koji su to napravili i odobrili takve ležeće naterao da pređu sa svojim automobilo brzinom od 40km/h. I to više puta. Baš bih voleo da vidim šta bi ostalo od njihovih automobila. Bila bi to zanimljiva kaskaderska atrakcija za sve.
I zamislite ne idu svi ljudi istim putem svaki dan. Šta ako
dođu gosti koji prvi put idu tim putem vide znak 40km oni smanje na 40 i pređu
preko ležećeg koji je napravljen za 5km na čas. Takvih ima mnogo i na mnogim
mestima. Recimo 4 su u Braće Jerković kod OS škole Đura Daničić (ulica Meštrovićeva).
Jedan specifično veliki i nebulozno napravljen je u Kumodražu kada krenete ka Avali (pazite se ovoga tu bukvalno morate sa stanete)...
Ovi su jedini ispravni (gumeni sa dozvoljenom visinom)
Jedan specifično veliki i nebulozno napravljen je u Kumodražu kada krenete ka Avali (pazite se ovoga tu bukvalno morate sa stanete)...
Ovi su jedini ispravni (gumeni sa dozvoljenom visinom)
Kada odete u inostranstvo naročto kolima onda primetite
nešto čudno da ne kočite non stop i se ne cimate se gore dole kao kada
prelazite preko gomile ležećih policajaca. Da tamo NE POSTOJE ležeći policajci.
Ili ako ih ima ima ih vrlo malo.
Možemo da se „hvalimo“ još jednom atrakcijom u Srbiji „zemlji
ležećih policajaca“.
VAŽNO! Kako voziti preko ležećeg policajca.
Nikako ne smete kočiti pred ležećim policajcem. Jer to vam je čista fizika. Ako kočite masa automobila zbog inercije je prenešena na prednje točkove i tako doživljavate najveći udar na naročito vaš prednji trap. Najbolje je prikočiti mnogo ranije i onda tik ispred ležećeg policajca dodate malo gasa. Tako će auto malo “poskočiti” i doživećete mnogo lakši prelazak, a vaš prednji trap će trajati mnogo duže. Ovo nije baš lako za mnoge vozače. Zato bar savet da usporite ranije i idete konstantnom brzinom i to je bolje nego da kočite. Naravno ima onih velikih za koje ne pomaže ništa osim da stanete i pređete vrlo polako.
Nikako ne smete kočiti pred ležećim policajcem. Jer to vam je čista fizika. Ako kočite masa automobila zbog inercije je prenešena na prednje točkove i tako doživljavate najveći udar na naročito vaš prednji trap. Najbolje je prikočiti mnogo ranije i onda tik ispred ležećeg policajca dodate malo gasa. Tako će auto malo “poskočiti” i doživećete mnogo lakši prelazak, a vaš prednji trap će trajati mnogo duže. Ovo nije baš lako za mnoge vozače. Zato bar savet da usporite ranije i idete konstantnom brzinom i to je bolje nego da kočite. Naravno ima onih velikih za koje ne pomaže ništa osim da stanete i pređete vrlo polako.
Srećno!
Tasa
Коментари
Постави коментар